TO DOBRY WYBÓR NA DŁUGIE LATA


Od ponad 30 lat

                                                            dostarczamy do polskich domów sprzęty dużego i małego AGD. Rocznie z magazynów MPM na rynek polski i zagraniczny trafia ponad 1,5 mln produktów.

                                                                                                  

Oddając w ręce naszych klientów urządzenia codziennego użytku, pragniemy zadbać, aby były jednocześnie niezawodne i naprawialne. Zamiast oferować kupno nowego produktu, dajemy możliwość naprawy już posiadanego. Dzięki temu ograniczamy emisję elektroodpadów 

i wspólnie troszczymy się o przyszłość naszej planety.


Wiemy, że nasi klienci cenią jakość, niezawodność i stabilność urządzeń MPM.


Dążymy do tego, aby życie naszych produktów liczyć nie w sezonach,

a w latach. 

Dlaczego stawiamy na naprawialność?
  • Dostępność części zamiennych dla większości modeli urządzeń MPM liczona w latach od momentu zakupu urządzenia.
  • Wsparcie serwisowe w okresie pogwarancyjnym, możliwość wymiany podzespołów, części.
  • Możliwość zakupienia części zamiennych, zastąpienia elementów wyeksploatowanych lub zgubionych

Co oznacza 10 lat naprawialności?

tworzymy na lata!

Robota kuchennego Kasię i odkurzacze BORA, tak jak pozostałe produkty,



Kasia to robot kuchenny, który swoją premierę miał ponad 25 lat temu. Na przestrzeni tego czasu Kasia zyskała dużą sympatię i stałe miejsce w wielu polskich domach.


Na przestrzeni lat przechodziła ewolucję, a my ulepszaliśmy jej działanie. Ale dla jej pierwszej wersji nadal służymy wsparciem technicznym w przypadku eksploatacji części czy podzespołów.



BORA to seria mocnych i bardzo wydajnych odkurzaczy wodnych. Pierwsze urządzenie tego typu wprowadziliśmy na polski rynek niemal 20 lat temu.


POZNAJ ROBOT KUCHENNY KASIA

POZNAJ ODKURZACZ BORA



Od tego momentu nasz serwis nieprzerwanie służy wsparciem technicznym, oferuje wymianę części i naprawę. Nie tylko pierwszego modelu, ale całej dużej już rodziny odkurzaczy BORA.


Nasze zasady

Wierzymy, że moment zakupu urządzenia marki MPM to dopiero początek, a nie koniec wspólnej drogi. Dlatego oferujemy opiekę serwisową i wsparcie techniczne nie tylko w okresie trwania gwarancji, ale także po jej wygaśnięciu.


Zapewniamy dostępność części zamiennych, akcesoriów oraz fachową obsługę w przypadku awarii.


Dokładamy starań aby nasze urządzenia działały długo i wydajnie.


Chronimy środowisko tworząc produkty naprawialne.

MPM jest jedną z niewielu obecnych na polskim rynku firm, która prowadzi własny park serwisowy.


Nasi inżynierowie zajmują się wyłącznie urządzeniami naszej marki i znają je doskonale.


Opiekę techniczną nad produktami marki MPM sprawuje zlokalizowany w Szczytnie serwis.


To zespół ludzi, dla których nie ma zadań niemożliwych, a swoją pracę traktują jak pasję. Urządzenia MPM nie mają dla nich tajemnic.

Nasz zespół

Akcesoria do produktów MPM kupisz na stronie www.mpmstrefa.pl

SMILE Sp. z o.o.

Korpele 71

12-100 Szczytno

tel.: 22 38 05 234

e-mail: serwis@mpm.pl


Porady techniczne małe AGD:

tel. 89 623 24 60 wew. 35

e-mail: techniczny@smile.mpm.pl


Dział Reklamacji małe AGD

tel.: 22 38 05 234

SMILE Sp. z o. o.

Korpele 71

12-100 Szczytno

tel.: 22 38 05 242

e-mail: serwisdagd@mpm.pl


Dział klimatyzacji:

tel.: 22 38 05 242

Serwis Centralny małe AGD

Serwis Centralny duże AGD